Re: [DX] Roskapostia sdxl.org-osoitteen kautta?

Re: [DX] Roskapostia sdxl.org-osoitteen kautta?

Moi,

mulle ei tietääkseni tule .org-osoitteen kautta yhtään spämmia, mutta muuten kyllä tulee:
huhtikuussa 3700, toukokuussa 3400 ja kesäkuussa 4000 kpl! Onneksi Utanetin spämmifiltteri
toimii ja yli 99 % spämmistä menee roskapostikansioon. Tuo spämmi tulee muuten iki-osoitteeni
kautta.

Eli VHI voi olla onnellinen jos vain muutama viikossa, hi! :)

Soneran osoitteeseen tulee 20-30 spämmimailia kuukaudessa, mutta niistäkään ei ole juuri haittaa,
koska tsekkaan kaikki saapuvat mailit ensin Mailwasherilla.

73's,
ARK