VS: [DX] Nauhoittamisesta?

Hei, ja tervetuloa takaisin!

Olen vuodesta 2000 lähtien käyttänyt pelkästään minidisc-laitteita DX-nauhoituksissa, ja voin myös suositella md-formaattia. Sonyn kannettavan kanssa minulla on ollut monia ongelmia, mutta laite taisi olla ns. "maanantaipäivän malli" (lukupää oli viallinen, poweri hajosi nopeasti jne.). Sen sijaan Sonyn pöytälaite on toiminut moitteettomasti. Sen etuna on myös puskurimuisti, joten id:t eivät mene kovin helposti sivu suun, ellei liipaisinsormi ole tavattoman hidas. Kasettinauhuri on toki varma, sillä aina joskus on vastaan tullut rikkinäisiä md-levyjä ja muita bugeja - onneksi kuitenkin vain muutamia kertoja.

73

Tuomas (TAT)