Re: [DX] Nimimerkit

Hei!

Kuten kaikki Lepaalla hyviä tilastohankintoja tehneet muistavat, uuteen SLAT:iin olen yrittänyt koota kaikkien v. 2003 SW-lokauksia historian kirjoille tuottaneiden nimimerkit paikkakuntineen, eikä montaa aukkoa avustajien ansiosta jäänytkään.

SLAT2003-nidettä voi vieläkin olla saatavissa etuisaan TreDXK-hintaan, kysyä voi JKZ:lta:
jouni.keskinen@xxxxxx

Laaja nimimerkkilista voisi tosiaan olla netissä ja esim. kerran vuodessa RM:ssa eikä vain harvalukuisia ilmoituksia muutoksista jne.

T:  JVH