-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: dx-bounces@xxxxxxxxxxxxx [mailto:dx-bounces@xxxxxxxxxxxxx]Puolesta Håkan Sundman
Lähetetty: 24. elokuuta 2004 21:58
Vastaanottaja: dx@xxxxxxxxxxxxxxxx
Aihe: Re: [DX] Radio Minivan Broadcast this Wednesday

Lähinnä minua ihmetyttää se valtava julkisuus, mitä nämä ohjelmat nykyään saavat DX-weppisivuilla, nettiryhmissä ja DX-lehdissä. Samaa uutista vatvotaan kyllästymseen saakka kaikessa DX-mediassa. Jonkun vallanpitäjän opposiito-ohjelman kuunteleminen esim. bulgarialaisen teholähettimen kautta kiinnostaa varmaan poliittisesti orientoituneita ohjelmakuuntelijoita mutta tuskin pistebongareita. Toisaalta, QSL:iähän me keräämme, joten kai tällaiset ohjelmavastauksetkin tyydyttävät keräilytarpeen vaikkei niistä pisteitä suomalaisilla palstoilla heru.

73's
HS