[DX] Re: Preselektori

Itse testailen juuri alla mainittua aparaattoria.
Kyseessà on aktiiviantenni johon voi myÃs liittÃà ulkoantennin. Muutaman pÃivÃn kokeilut 60metrisen lankani kanssa on rohkaiseva. Bandin ollessa hiljainen esim.iltapÃivÃllÃ, tuo mukavasti potkua kohinan keskellà kuuluvilta asemilta, sama koskee MW aluetta. Passport to worldband radio on kanssa testaillut laitetta ja jonkinasteista kehua on saanut. Kyseessà on siis Tuneri/vahvistin, voiko tÃtà sitten preselektoriksi kutsu? Aika lÃheltà ainakin liippaa. Verrattuna kotikutoisiin, esim.Ruukki malliin tÃssÃhÃn on vain yksi antenni sisÃÃntulo eikà vastapaino antennin valintaa yms. "hienouksia", ja laitteen toiminta vaihtelee testien mukaan antennista/vastaanottimesta riippuen. Itse olen tÃhÃn asti ollut tyytyvÃinen. Maahantuoja lÃytyy uudesta Radiomaailman ilmoituksesta, kun en viitsi tÃssà mainostella ja hinta 99â ilman virtalÃhdettÃ.

http://www.vectronics.com/vectronics/man/pdf/AT-100.pdf