[DX] Skandi merkit, keleistä..

Näköjään mun postauksistani, ovat menneet skandit sekaisin, Mistähän tuo mahtanee johtua. Olen postannut breivit Unicodena kun tämä XP herjaa että teksti sisältää merkkejä jota kaikki systeemit ei tue, mikähän mahtaisi olla oikea postaus muoto?? Kiusallista siansaksaa näköjään syntyy, saa nähdä miten tämän viestin kanssa käy.

Toiseen asiaan, eli oliko joku Etelä suomesta auringousun aikaan perjantaina radion äärellä, oli vähän keliä mm.1290 ja 1470 olivat auki länteen. Lankani on 60m suuntaan 300. Saiko joku kaivettua asemia ja mimmosilla antenneilla, etelä suomen horisontista.
Olisi kiinostavaa tietää mitä paremmilla antenneilla olisi kuulunut...

73´s de Ilkka/Turku/Maaria