Re: Re: [DX] EWE vaiko Super Kaz

> Ja jos tilasta on puutetta, kannattaa kokeilla JUSsin kehittämää half-KAZia.

Kiitos vaan Mauno kunniasta, mutta ei siinä paljon kehittämistä ollut, kun sopiva puu kasvaa tontin kulmassa. Mikaa kehottaisin muuttamaan takakeilansa maatasolangan ja vastuksen avulla half-kaziksi. Niinhän minäkin itse asiassa tuon entisen takakeilalankani kohdalla tein. Suurin parannus oli häiriötason tippuminen, mutta muutenkin pidän half-kazia muiltakin ominaisuuksilta parempana, vaikka ilmassa olevan langan määrä ei kasvanut, sillä maatasokin on minulla maan alla ettei siihen pihalla kompastuttaisi.
JUS