Re: [DX] PM-kisasaavutuksia

  Moi, joka asian kommentoijana en malta olla kertomatta, että samaa ajattelin juuri noista kohdista kuin JSA mainitset (ihmeellistä, olen kerrankin samaa mieltä jostakin jonkun kanssa. Pistetäänpä iso RAKSI [X] seinään!) ts. sääntöjen epämääräisyys releasemien kohdalta ja tuo, että 1. sijalle voipi olla tunkua (ja [pessimistinä ei ku realistina] näkisin, että taas jollain vedätyksillä tuloksista saadaan tosi ihmeelliset... Mutta, toivotaan parasta ja jäädään odottelemaan oikeudenmukaisia tuomioita ja VALTAISAA menestystä Suomi-pojille kisassa.

  T: Liisa Ihmemaasta