RE: [DX] mw tilasto

Tereviist!

RM / FM-lokistudion kommentti:

Itselleni tulee avustuksia MYÖS suoraan eemelin välityksellä, ja joita ei
näe On-line-lokissa. OLL:n bullat tulostan itselleni tulevaa tarkastelua varten
=> ja asemat tulevat sitten tulevaan ja toimitettuun lokiin. Paperiavustuksia tulee
parisen kertaa / vuosi via HAA, joskus sitten ihan kirjeenä kotiin (MSA missä kirjeesi,
hi!).

OLL:n kamat menevät sitten vielä seulan läpi jotta niitä ilkeää julkaista
(ITU-koodit, painovirheet, toimipaikat, lähettimet, paikallis/verkko-ohjelmat..).
Seuraavan kerran sitten tärähtää RM 1/05:ssä..on asema poikineen, jotka ovat
sitten tunteella ja järjellä_toimitetut_.

AM-miehet:

ps. Tulevatko FQN:n (suomalaisten) lokit AM-tilastoon? Takavuosina (80-luvulla)
muistelen kun myös pohjoismaisin voimin tehtiin tilastoja, aikana jolloin ei ollut
internjettiäkään..:/ mahtoi tupakka palaa ja kahvia mennä ämpärikaupalla..:).
Tarkka seula ja kunnon porukka ja säännöt, muutahan ei kait tarvita.

buenas noches ja modeemiyhteys katkeaa nyt..
HPI