Re: [DX] Keliä vai ei

Kuulun JSAn kanssa samaan kerettiläiseen lahkoon.  Häiriökeleillä
voi todella tehdä mielenkiintoisakin sieppauksia, harvoin bandi on
täysin 'kuollut'.  On vain vaihdettava kuuntelusuuntaa - Iranista on
kuultu lukuisia kiehtovia asemia paikallisohjelmilla, Balkanilla on
monta asemaa ja jopa syvän afrikankin asemat voivat olla
keskilaineilla mahdollista.  Iberia voi tarjota asemia muualtakin kuin
luoteiskolkasta.
Viime vuoden Lapin pediksellä aika kova paukku nosti A-indeksi yli
120:n.  Kuunneltavaakin oli (tosin bandi hiljeni Lapissa
vuorokaudeksi täysin). Afrot kuuluivat kuin tykin suusta,  uusia
iranilaisia paikallisohjelmia löytyi yms.  Ei muuta kuin kuuntelemaan
vaikka Egyptiläisiä paikallisohjelmia....
73's jhy

Jyrki Hytönen, Dr. (Forestry)
Special Research Scientist
Kannus Research Station