-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: dx-bounces@xxxxxxxxxxxxx [mailto:dx-bounces@xxxxxxxxxxxxx] Puolesta Jari Lehtinen
Lähetetty: 24. marraskuuta 2004 20:01
Vastaanottaja: dx@xxxxxxxxxxxxxxxx
Aihe: Re: [DX] 1370

At 18:42 24.11.2004 +0200, Per-Ole Stenman wrote:
>Frecuencia Mil - La Romantica de Guiaquil kun se oli jo QSL-mapissa
>huomasin kauhistukseni et se oli tarkoitettu jollekin Crawfordille
>Uusi-seelantiin.
>No ei muuta kun sinne vaan kirje plus kaikki lisukkeet, ja toivoin
>hartaasti että hän olisi saanut minun kirjeeni - mutta näin ei ollut
>käynyt.

Tämä yksi amerikkalainen Jehovan Todistajien asema (kutsua en muista), pisti minulle QSL-monisteen joka oli osoitettu jollekulle belgialaiselle, monisteessa osoite ja kaikki, mutta pistetty kuoreen joka oli osoitettu minulle.
Sen kummemmin asiaa ajattelematta viskasin monisteen Belgiaan ja sieltä tuli paluupostissa omani. Näinkin se joskus käy.

73's JLN

THE INFORMATION IN THIS ARTICLE IS FREE. It may be copied, distributed and/or modified under the conditions set down in the Design Science License published by Michael Stutz at http://dsl.org/copyleft/dsl.txt