Re: [DX] Bysanttilainen vai länsimainen totuus

Re: [DX] Bysanttilainen vai länsimainen totuus

Olen pahoillani,
mutta eräänä aamuna oli mielenkiintoinen äänitiedosto laatikossa,
kuuntelin pari kertaa ja laitoin heti asiasta innostuneena tiedon
listalle.  Näin tehdessäni tarkoitukseni ei ollut vedättää ketään, ei
kertoa omaa totuutta, johon muita vihkisin,  ei käyttää bysanttilaista
arvuuttelua tahi suurvaltapolitiikkaa. Olin vain tällaisesta minulle
uudenmallisesta äänivastaukssta innostunut.

Listaviestin lähettämisen jälkeen kuuntelin vielä äänifilen ja sukunimi
alkoi kummasti muistuttaa muuta... .. muutama privaattimaili selvitti
pian muidenkin kuulleen asemaa ja saaneen sähköpostia.....
Ilman muuta asemat on identifioitava kunnolla,  samoin vastaukset,
sillä emmehän halua kansioihimme toisille tarkoitettuja QSL:iä.
73's jhy  .

On 26 Nov 2004 at 9:44, Harry Forsblom wrote:

> Piste pannaan, mutta seuraavalla kerralla, pojat, kertokaa kaikki
tiedossanne olevat faktat heti eikä niin kuin suurvaltapolitiikassa
tipoittelemalla ja vedättämällä kuulijakuntaa, joka vihitään teidän
totuuteenne vähä vähältä. Näin pysymme toivottavasti länsimaisen
 identiteettikäytännön eikä bysanttilaisen arvuuttelun piirissä eikä
taiteilijanimiäkään tarvita.