  From: "Alpo Heinonen" <alpo.dx@xxxxxxxxxx>
  To: "Vehmas, Juha" <Juha.Vehmas@xxxxxxx>; <dx@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  Sent: Tuesday, November 30, 2004 8:45 AM
  Subject: RM

    Moi, Joka tapauksessa RM paukahti Rovaniemen mlk:n pohjoisosan puolelle (napapiirin 8 km ylittäen) eilen ihan kauniisti.... Nelivärikuvakansin, joskin tuo kansikuvan "värittömyys" pani hieman askarruttamaan (eli millaisia värisähikäisiä olisi rahalla kannattanut laittaa....) Mutta perille tuli.  Vaikka osoitelapusta ei ollut lehdessä jälkeäkään (liimausongelmiako?)

    Alpo