Re: [DX] RM sekä päiviä ja vastauksia

Quoting Harry Forsblom <harry.forsblom@xxxxxxxxxx>:

> Reijo, voin paljastaa, että vastausprosentti lasketaan raportoiduista eikä
> kaikista maanäären olemassaolevista asemista - raportoitujahan minulla ei ole
> kovin monta Oseaniaan, elikkä this is humour! Fak-Fakin v/s:n voit siis
> selvittää itse.
>                 HF

Joo. Kyllä tiedän, että se lasketaan noin. Fak-Fak:iin lähti
äskettäin raportti. Kysyin vain uteliaisuuttani, jos vaikka sattuisi
joku olemaan noista indoista, jotka eivät ole vastanneet minulle.

Minullakin Hawaiilaisten keskiaaltoasemien vastausprosentti
on 100% . Minulla on ne kaikki tai sitten en ole kuullut
ainuttakaan.  (oikea vastaus 0 kappaletta)

Reijo Alapiha