From: "Vehmas, Juha" <Juha.Vehmas@xxxxxxx>
To: "Suomalaisten DX-lista" <dx@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Wednesday, April 13, 2005 5:25 PM
Subject: [DX] VS: 4000

Tuo käsite vastakkainen sukupolvi on mielenkiintoinen. Vielä vähän aikaa
sitten se tarkoitti tietenkin 50 v täyttäneitä ym. vanhuksia, mutta nyt jo
alle kolmekymppisiä ym. nuorisoa...   :)

Hämmästyttävintä noin upean kokoelman kartuttamisessa on ajankäyttö. Kaikkea
ei tietenkään parane paljastaa, mutta miten ihmeessä saat ajan riittämään:
Raporttien lähtöprosessi kuulokkeista kuoreen/mailiin lienee fiilattu aivan
optimiin? Entä hyvä vastausprosentti: Tuskin kuitenkaan lakkalikööriä lupaat
vastauksesta tai leukua vastaamattomille...?!   :)

T:  JVH