Re: [DX] Kantoaalto-sensurointi

Jaaha, jaaha. Olisipa minun kohdallenikin sattunut samanlainen säkä,
tosin hiukan eri sivujen kohdalle. Nimittäin sen verran paljon
painokelvotonta tekstiä, että sivu 15/16 meni minulla suoraan silppurin
alle kokonaan ja sivuun 17/18 tuli iso kolo yläreunaan sisäpalstan
puolelle. Lisäksi sivu 19/20 on nyt kuin tahkojuusto, neljä koloa
siihenkin piti tahkota. Ei ollut ainut ongelmallinen artikkeli
lehdessä, myös toisaalla oleva artikkeli kaipasi hiukan sensurointia.
Oli kyllä ensimmäinen kerta, kun dx-lehtiä olen tällä tavalla joutunut
käsittelemään. Ei, en ole heikkohermoinen enkä tosikko. Liika on liikaa
ja joskus vaan tulee mitta täyteen.

Ei pelkkää huonoa, jos ei jotain hyvääkin. Tuore Kantoaalto valottaa
muuten todella mukavasti pirkanmaalaisen DX-paikallisyhdistyksemme
taustoja.

Kaikesta huolimatta kaikille 73:t!

MWE

Moi, oikeastaan alkoi kiinnostaa nähdä kyseinen julkaisu, jos siinä on noin paljon sensuurin tarvetta. Itse vastustan kaikenlaista sensuruuria henkeen ja vereen asti. Vaikea kuvitella, että Kantoaallon tapaisessa julkaisussa sellaista löytyisi????? Mutta jos tuon numeron nyt jotenkin saisin käsiini, niin kiitos ja kumarrus.

Se on varmaan ollut aika raflaavaa, jos EI heikkohermoista EIKÄ tosikkoa on alkanut moinen hirvittämään.

"Voi näitä aikoja ja tapoja"  lienee tyydyttävä toteamaan- julkaisua näkemättä.

AHE Rovaniemen maalaiskunnasta

PS. Ja tämä teksti lienee ensimmäinen sensuuriin joutuva Kantoaalto-lommentti epäilee sama