Re: [DX] Ahvenanmaa 603 kauempana kuin Turku?

Re: [DX] Ahvenanmaa 603 kauempana kuin Turku?

Kuuntelin viikonloppuna asemaa Ruovedellä (n. 80 km pohjoiseen Tampereelta). Vaati sopivaa pitkälankaa kuuluakseen - ja sittenkin signaali oli aika vaisu. Tuli kyllä tasaiseen koko valoisan ajan soitellen non-stop bluesia, harvinaisempaa rock'n rollia ja garage -rokkia. Ei siis välttämättä kovin kaupallinen formaatti.
Sunnuntaina oli jo juonnettu (nauhoitettu) showkin ja sen jälkeen ilmeisesti Mike Spenser live, pyydellen että 'Give us a hand' - pyydellen asemalle sponsoreita (=mainostajia). Että sikäli. Ei kuulosta kovin pitkäaikaiselta tämä 'stintti'.

73 de PUL