Re: [DX] AHE ja SDXL

Alpo!

Onnittelut miehen työstä!

SEH

14.5.2005 kello 21:30, Alpo Heinonen kirjoitti:

Hei,
Seuraava aihe on hiukan ulkopuolella dx-aiheesta (siis dx-kuuntelun sisällöstä ja sen toimintaympäristöstä keskustelusta). Mutta koska aihe jostain kumman syystä on palstalle päätynyt, joudun kertomaan seuraavan ja toivon, että se listalla myös näkyy.

Kuten nähty, olen ilmoittanut SDXL:n toimistoon 12.5. eroavani SDXL:sta. Syinä mm. se, että tietyt yksityiset "dx"-henkilöt eivät salli arvokeskustelua sinänsä olennaisesta dx-kuuntelun puitteista. Olin todella kyllästynyt vastaanottamaan vyötärön alapuolellekin (siis housuihin saakka osin) menevää palautetta viesteihini, jotka omasta puolestani olen kirjoittanut puhtaasta halusta saada dx-kuuntelun kuviot nykypäivän ja kaikkia kuuntelijoita tasapuolisesti käsittelevälle tasolle.

Liiton toimistosta tuli vastaviesti, jossa minua pyydettiin vakavasti harkitsemaan, mitä olen tekemässä. Mietinkin asiaa vuorokauden ajan. Tänä aikana Liiton toimesta tieto yllättäen tuli julkiseksi tämän listan kautta. Tämä ymmärrettävästi edelleen vaikeutti päätökseni muutamista. Kuitenkin eri asiakohtien harkinta ja monet mukavat henkilökohtaiset viestit kypsyttivät päätökseni jatkaa toimintaani demokraattisen dx-uhteisön puolesta rutinoista välittämättä

Joka tapauksessa lopulta päätin peruuttaa eroni ja jatkaa liitossa nykyiseen malliin. Joten tieto erostani oli kovasti ennenaikainen. Tämän ilmoituksen myötä spekulointi tästä asiasta lienee tällä palstalla loppuunkäsitelty.

Reformin puolesta

Alpo Heinonen
Rovaniemi, Finland
http://personal.inet.fi/koti/alpo.heinonen/

NRD 525
"A weak voice from the Finnish Arctic Circle"