Sent: Monday, May 23, 2005 8:37 AM
Subject: [DX] Vain muutaman pisteen tähden

Voi veljet, kuinka voi pistelaskenta herättää suuria tunteita  (puoleen tai toiseen) ! Uhataan eroamisella. Ja minä kun olen luullut että DX-kuuntelussa on ensisijaisesti kyse radioasemien kuuntelusta.

Suomen DX-Liitolle valitaan joka kevät uusi hallitus, johon voi pyrkiä sankoin joukoin muuttamaan suomalaista DX-kuuntelua ja ennenkaikkea sen pistelaskentaa. Käsittääkseni liittokokous ei ole ollut mikään yleisömenestys, joten pienelläkin aktivistiporukalla saa "pahaa jälkeä aikaan". Ehdotan, että keräätte ensi kevääksi ison bussilastillisen porukkaa, valtaatte hallituspaikat ja panette SDXL:n kaikkine toimikuntineen järjestykseen. Tosin hallituksessa joutunee tekemään DX-järjestötoimintaan liittyviä vähäpätöisempiä päätöksiä tuon tärkeimmän eli pistelaskentapäätöksen lisäksi.

Apropoo, jos joku nyt ehdottomasti haluaa erota rankista, niin otan ilmoittautumisia vastaan. SDXL-rankki on kuitenkin kaiken pistelaskennan äiti.

73't ja lepo vaan !

TRe