Teleradiokompanija Apeks, Novokuznetsk Re: [DX] 100.5 Mhz:n venäläinen

Teleradiokompanija Apeks, Novokuznetsk Re: [DX] 100.5 Mhz:n venäläinen

"Siperia opettaa", sanoi papukaija, kun tuli pakastimesta!
Melko pirteän oloinen ja nuorekas Radio Apeks -asema.

Ääninäytteitäkin on toki tarjolla MP3:na
http://www.apexradio.ru/?r=radio&p=download

- esimerkiksi parhaat mainokset
  http://www.apexradio.ru/?r=radio&p=download_view&id=4625097102003

  Ranskalaisella Elit-parfyymillä voi korjata viehästysvoimassa ulkonäön
  tavallisuutta http://www.apexradio.ru/dl/2003107433001.mp3

- sähkötarvikekaupassa on vahva soundi.
  http://www.apexradio.ru/dl/2003107432988.mp3

- kurkohenkistä oluen nauttimista +7 3843 421793
  http://www.apexradio.ru/dl/2003107432913.mp3

Todella huikeita mainoksia, minkä luovuus perustuu siihen, että ei ole
sääntelyä tai säätely on pääasiassa vain markkinaehdoista.

Interaktiivisuutta forumin muodossa http://forum.apextv.ru/

> Tällainen asema on tällä taajuudella ja se sijaitsee
> Keski-Siperiassa, Novokuznetskissa. Ohjelma poppia. Muut taajuuden
> FM-venäläiset eivät foneettisesti tule kysymykseen, eli niiden nimi
> ei ole lähelläkään tuota jingle-idiä (ei missään tapauksessa Mayak
> eikä Ekho), kun taas hivenen suttuinen ja aivan varmasti A:lla
> alkava jingle voi hyvin olla juuri Apeks. Mitä tästä sanotte,
> FM-spesialistit? Tällainen joka tapauksessa kuului.

Internet-lähteet tukevat havaintoa. Radiokompania Apeksin radiostantsija
Radio Apeks on perustettu vappuna 1997. 100,5 MHz:n lisäksi tarjolla on
myös UKV-taajuus 70,07 MHz. Radioasema itse esittää, että sillä on 1 000
000 kuulijaa ja kahdeksan discjockeyta, joista jokaisella on "omat
kasvonsa" ("tarkoittanee henkilöprofiilia").

Henkilökuntaan kuuluu asiaohjelmien päätoimittaja Natalja Mihailovna
Suhanova, toimitusjohtajan sijainen radiota koskevissa asioissa
(osastopäällikkö) Aleksandr Antonovitsh Aulov, toimitusjohtaja Ruslan V.
Velikodnyj ja pääjohtaja Igor Vitaljevitsh Tokunov.

Osoite on:

654007 Kemorovskaja oblast, g. Novokutshnetsk
prospekt Metallurgov, 18
Teleradiokompanija Aleks
Aleks Radio

Puhelin

+7 3843 744152
+7 3843 748485 (toimisto)
+7 3843 390116 (studio)
+7 3843 744747 (mainososasto)
+7 3843 450303 (uutispäivystys)

+7 3843 467228 telekopio

Sähköpostiosoitteet tulevat valikosta
http://www.apexradio.ru/?r=radio&p=kontact

Viides ylhäältä on Tehnitsheskij otdel eli tekninen osasto,
toimittaja Jekaterina Uljanova on neljäs ylhäältä.

Poka!

OJP