Re: [DX] Vas: Re: Rx:n kauko-ohjaus

DX-tuners on toteutettu heidän omalla suljetulla ohjelmistolla, jonka
serveri toimii Linuxilla ja asiakasohjelmat ovat tehty Macromedia
Flashilla ja pyörivät suoraan selaimen päällä.

Erittäin toimiva systeemin, mutta ei sinänsä käyttökelpoinen henk.koht.
käytössä, ellet sitten haluaa jakaa vastaanottimesi kaikkien käytettäväksi
ja liittyä DX-tuner vastaanotinverkostoon. Olisi tosin mielenkiintoista
saada suomalaisia QTH:ita mukaan, jotta minäkin pääsisin takaisin
pistejahtiin... :-)

Olen näitä joskus aina pyöritellyt... mm. Ruotsissa on useita
vastaanottimia, joilla pääsee kuuntelemaan Suomen 963:aa. Äsken kokeilin
Australialaisella vastaanottimella, josko kuulisin oman signaalini... ja
sieltähän se tuli läpi 14059 kHz:lla...

73!

Risto

On Sun, July 31, 2005 11:43 pm, Ari Kilponen wrote:

> [...]
>

> 73's,
> ARK

> and/or modified under the conditions set down in the Design Science

Risto Kotalampi, W6RK
Hayward, California, U.S.A.
Email: risto@xxxxxxxxxxxxxx
Web: http://www.kotalampi.com/ & http://www.hard-core-dx.com/
AOL Instant Messenger: r1sto. ICQ: 22-300-453.
MSN Messenger: risto@xxxxxxxxxxxxxx Yahoo Messenger: kotalampi.
Location: CM87XP, 37° 38' 54" N, 122° 4' 35" W