[DX] Vs: Re: Aamun kelit

Moro!
NAn heikkeneminen näkyy hyvin Aurora-ovaalia vilkaisemalla. Viime pv oli tasolla 1-3; nyt taisi käydä jo 8:ssa.
1329,7 on ollut kolumbialainen (.75). Samoin aurinkotuuli nousi hieman.

Santa Rosa on nyt 1499.902 valunut siis alas.
Ilm. kolumbialainen 1500.234a ...

73 tk

Tarmo Kontro
Kymenlaakso Polytechnic
PL 13
FIN-48231 Kotka
+358 44 7028 342
fax +358 5 2208209
Täällä etelässä oli myös hyvät kelit, tosin olin hereillä
vasta 0400 alkaen.  Suunta oli vähemmän jenkkeihin ja
selvemmin CA/lattarit.  Puerto Rico veti hyvin, asemia
tuli ainakin puolenkymmentä.  Idattuja mm. WVOZ 1520
ja WCMN 1280.  0530 jälkeen signaalit heikkenivät selvästi.
Mikähän lattari lopetti 1250 0501Z?  Taajuuden 1500 tienoilla
on oikein läjä erilaisia splittejä.  Joku asema oli 1329,70.

JM