Re: [DX] Myrskyt ja antennit

JM,

hyvä kirjoitus. Täällä kävi vähän heikommin - kaikki kolme S-KAZia
olivat tulleet toissayönä alas. Kahden puun väliin kiinnitysköyden
ylitse ripustettuna olleiden 320 ja 20 asteisten kohdalla arvasinkin
näin käyvän, sillä nämä olivat vielä enemmän tai vähemmän
"virittelyasteella". Tosin se, että 13 metrinen alumiinimasto tuli alas
kahtena erillisenä kappaleena, laittoi miettimään harrastuksen (tai
siihen liittyvien oheistoimintojen) mielekkyyttä. Masto oli kestänyt
pari vuotta pahimmatkin syys- ja talvimyrskyt, metalli väsyy - kai.
Riemuisaksi tilanteen tekee se, että aiemmin syksyllä balunit olivat
mystisesti kadonneet lähimetsästä. Ja asiaa ei yhtään myöskään helpota
se, että - kuten viime syksynäkin - olin varsinaisen NA-kauden
avauskeleillä muilla mailla vierahilla työn merkeissä. Et tuanoi.
silleen.

Jos sitten kuitenkin viikonlopun talvihelteillä (+10) virittelisi uudet
langat?

73s

JNU
Vantaa