Re: [DX] Mista minidisceja?

Minulla on tarpeeton 5 kpl laatikko Sony minidiskejä.
En tässä elämässä varmaan saa nauhoittavaa minisoitinta.
En ole varma onko Jouni Keskinen vai kuka ja missä asuu.

Minähän olen Jokelassa ja tarjoan laatikkoa...
Väinö OH2LX  <waisky@xxxxxx>

Onko antaa vinkkejä mistä kannattaisi hommata tyhjiä minidiscejä nykyisin?
Taitaa olla jo MP3-formaatti lyönyt läpi kun minidiscejä ei tahdo löytyä
mistään tai sitten kun löytyy niin ovat hirveissä hinnoissa.
Olisiko esim. joku nettikauppa, josta voisi tilata MD:itä edes
jonkinlaiseen sopuhintaan?

Jouni