Vs: [DX] Hyvä sisäantenni

Moro!
Luulen, että Grundigin ferriitti toimi mw:ll ja teleskoppi lyhyillä.
Looppi vaikka itse tehtynä olisi kaiketi kaupungissa hyvä. Tai esim AL1530, mikä
tunnetusti parhaita kaupallisia. Sitten lienee vielä jenkeistä saatavissa "perinteisiä"
pieniä looppeja. Yo ratkaisuja lienee joillakin käytössä; kokemuksia?

73 tk

Tarmo Kontro
Kymenlaakso Polytechnic
PL 13
FIN-48231 Kotka
+358 44 7028 342
fax +358 5 2208209

>>> lauri.niemi@xxxxxxxxxxxxxxxx 11/02/05 9:20  >>>
Tässä näyttää siltä, että parin vuoden ajan tulee asemia ovista ja ikkunoista. Kuuntelen iltaisin Grundig 300:lla ja sen teleskooppi antennilla Mannerheimintiellä Helsingissä. Parvekkeelle ei voi laittaa antennia.
Koska kelit ovat näin hyvät, ajattelin ottaa NRD 525:n käyttöön, kunhan siihen saa sisätiloissa ja kaupunkioloissa toimivan antennin. Mitä suosittelette? Olen kuullut mainintoja tehdastekoisesta loopista, olisiko se hyvä?

Lauri Niemi
Helsinki