Re: [DX] QSL-vastaukset

Tuntuu tulevan vastauksia aika mukavasti.
Äsken tuli yllättävät kirjevastaukset:

R. Enigma, Svilajnac 87.50 MHz  ja R. Mogilev 67.28 MHz.

Quoting Jose <ktu@xxxxxxxx>:

> [...]
> Mielestäni asemien vastaushalukkuus ei ole  laskenut hirveästi, jopa
> omalla kohdalla parantunut kun muutin raporttien sisältöä.
> Kesäkuusta tähän päivään vastanneita parhaita:
> -R Cancao Nova Brasilia, kirjattu paketti sisälsi qsl-kortin, verifioivan
> kirjeen, tarroja,lehden,infoa,penaalin.
> -R Fana Etiopia, Kirjatussa kirjeessä qsl-kortti kuukaudessa.
> -DRS Musicwälle Sveitsi, 2 pakettia qsl-kortti, infoa,postikortteja,kyniä,
> kaulanauha avaimenperiä
> -Forth 2 Edinburgh, qsl-kortti 3 viikossa.
> -AIR Jeypure ja Thiruvananthapuram 2 qsl-korttia postissa samana päivänä.

Nämä vastaavat joskus suoraankin. Itse sain vuosia sitten
molemmilta kirjevastaukset suoraan.  AIR on suurentanut
näitä  QSL kortteja. Ei mahdu enää A6 muovitaskuun.

Reijo Alapiha
Joensuu