Re: [DX] Pirate Radio 603 - vuoden aseman uupuvat qusillit

Re: [DX] Pirate Radio 603 - vuoden aseman uupuvat qusillit

Tulkoon taas kerran todettua, että Helsingin Pirate Radio 102.4 FM ja
Ahvenanmaan Pirate Radio 603 AM ovat jo lopettaneita asemia.
Lopettaminen on lopullista, amen!

Asemista on uutisoitu ja toisesta laadittu artikkeli toisaalla internetissä.

Raportit neuvon lähettämään sähköpostilla. Spenser on Lontoossa, jossa
hän vakituisesti asuu.

Koska allekirjoittanut on liitetty virheellisesti ja osittain
tahallisesti osalliseksi Helsingin toimilupaan, katson oikeudekseni
oikoa vääriä käsityksiä: alkuperäinen idea hakea toimilupaa
FM-taajuudelle on allekirjoittaneen. Avustin myös parin ohjelman
hankkimisessa. Missään tapauksessa en ole osallinen ohjelmatoimintaan
poisluettuna kahden ohjelman hankkiminen. Olen saanut runsaasti
henkilökohtaista palautetta nimettömiltä henkilöiltä. Mainittakoon että
en ole toisella keskustelupalstalla esiintynyt nimimerkki trevorblack.
Se mitä Mike Spenser tekee tulevaisuudessa mehdollisesti Suomessa ei
kuulu minulle kuin uutistoimittajan ominaisuudessa.

Tästä aiheesta lopullinen piste allekirjoittaneen osalta!

73:t

TET