[DX] KaiDX sivut

Moi, olosuhteiden pakosta olen hieman uusinut KaiDX-sivustoja http://personal.inet.fi/kerho/kaidx/dx.html. No alku on ollut aivan pientä -kosmeettista, mutta jatkossa myös sivujen sisältö tulee muuttumaan.

Kuitenkin lisään sivuille kaiken Kainuuta koskevan radioaktiivisen tavaran myös jatkossa, siis jos ja kun Te arvoisat kainuulaiset lähetätte materiaalia.

Olin mukana puuhaamassa KaiDX-kerhoa v. 1983, joskin oma aktiivikauteni kerhon parissa jäi lyhyeksi. Toivon, että alueen kuuntelijat olisivat aktiivisesti mukana jatkossa edes näiden web-sivujen tietojen päivityksessä. Itse aion pitää sivut tallessa ja ajantasaisina, jos päivitysvastuu halutaan minulla säilyttää. Mutta tämä on toki kerhon toimielinten vapaassa harkinnassa.

Mutta siihen asti aktiivista kuunteluintoa kaikille kainuulaisille ja välittäkää tietonne web-sivuillekin. Henkilökohtaisena tavoitteenani on yrittää vetää ihan kunnon lankaarsenaalit Kivesvaaran laelta ja kuunnella muutama viikko siellä, joten toivottavasti saan eds jotain tulosta aikaan.

Parhain terveisin,
AHE-Alpo Heinonen