[DX] Vs: Re: viikonlopun kelit

Moro kaikki!
Auroraa onkin esiintynyt (hpi-index) "liikaa" eli tuhrua yläilmoissa, vaikka esim
Ap on ollut aika hyvä välillä. Ne kerrat, kun olen päässyt kuulolle ovat TA-asemat yleensä
Orinoco-Car. -akselilla "tavallisempia" ja yl. heikohkolla sinkulla, jokunen aur.nousupiikki vähän
paremmin. I-päivällä tulisi kyllä Kiinaa yms (ja kuulemma Xband ausseja ...), mutta kuuntelemassa pitäisi siihen suuntaan olla jo 14 SA!
Tällä hetkellä pääkaupunkiseudulla näkyy SpecLabissa muutama LA ja ilm. CBG 1400.01...
Mutta kyllä se ensi viikolla, ellei tuo "mid-winter anomaly" häiritse...
73 tk

Seutula Vantaa: tänä aamuna muutamia erittäin "suttuisia" avoinaisia
10-taajuuksia. Eli sama sumupilvi täälläkin.....

JNU