[DX] Eksoottisia vastauksia

JMS:n suomenkieliseen vastaukseen liittyen on hyvä, että on oikea kielenkääntäjä.  Olen ollut kirjeenvaihdossa 15-20 vuotta sitten kuulemani CJOI Wetaskiwin silloisen sihteerin kanssa - nykyään muissa hommissa ja kirje on muuttunut emailiksi.  Hän lähetti minulle netistä löytämällään kielenkäännösohjelmalla englannista suomeksi käännetyn viestin. Tämä ei ole siis mikään qsl, mutta itse kukin voi vain arvailla mitä tässä lukee:

"Kohtuullinen ajatus I-KIRJAIN kirjailla te kiire huomata ja sananvalta Hauska Joulu!! I-KIRJAIN odottaa te hankkia erittäin arka aika avulla sinun heimo ja ystävyys. Aterioida kummuta , iloita itse , hellittää ja kohtuullinen hankkia hyvä ole puolue!! Tavarat tähän aari hyvä. Me hankkia had ainoa -lta arka syksyinen model after esittää. Usea usea days 8 ja 9 arvo. Aikaa nyt kuluva aika se on 12C, ainoastaan se has ainoa nyt kuluva jäähtynyt ajaksi harva days JA se on otaksuttu jotta olla edellä nollata jälleen aikaa Joulu. Me apu vähäinen määrä enemmän hanki jotta ehtiä se etsiä kuin Joulu , joka tapauksessa I-KIRJAIN olen ei astuva jotta huomauttaa jokseenkin arka kestää!! Kuinka has sinun kestää? I-KIRJAIN kuvitella sinun kestää on arpa kuin meidän. hieno jäähtynyt ja luminen kotona talvinen? I-KIRJAIN olen astuva jotta koetus kohteleva kudos että kääntää polveutua Englannin kieli ardor toinen kielenkäyttö ja lennättää että pitkin avulla nyt kuluva email. hiippakunta tokko se kääntää oikein eli ei. Te jälkisäädös hankkia jotta olla ainoa jotta sananvalta kö se kääntää oikein , koska te osata kumpikin Englannin kieli ja Finnish. ja I-KIRJAIN ainoa osata Englannin kieli. Mahti olla oikeastaan hassu jos kohta!! Ajaa haluta , jälleen Hauska Joulu ja aivan parhaiten jotta te ja sinun heimo kotona 2006."

P.S  Sain onneksi saman tekstin englanniksi.

JVA