Re: [DX] kelit

Hyvä että joku muukin tarkkailee kelejä ja jopa kuunteleekin. :)
Tässä on jo muutaman viikon ajan vaikuttanut siltä että kuuntelijaporukka
luulee (jenkki)kelien loppuneen. Ei nimittäin ole tullut replyjä mun
kelikyselyihin...

Tänä aamuna muutama länsirannikon jenkki auringonnousun jälkeen, yöllä en
tullut (lue: viitsinyt) tsekanneeksi bandia.

73's Rovaniemeltä,
ARK

viikonlopuksi hyvää (häiriö alkanee sitten su-ma- tienoilla).
>http://www.ips.gov.au/Solar/1/4
>Siinä näkyy kolme asiaa yhdellä silmäyksellä: aurinkotuulen nopeus,
interplanet. magneettikentän suunta sekä hiukkasvirran (protoni)tiheys. Eli kun
piste on mieluiten vihreällä alueena ja pistekin vihreä -> rauhallista magn.
kentässä...