Re: [DX] Kelit jatkuu

Olin myös kuulolla tänä aamuna 0250-0400.  Bandilla oli sekaisin
jenkkejä ja lattareita.  Vahvin asema tuntui olevan 600 Rebelde.
Jenkkien signaalit olivat aika vaisuja ja lepattavia.  Mitään
uutta ja yllättävää joukossa ei tuntunut olevan.  Ainoa idattu
ja raporttikelpoinen oli 1640 dominikaani, onko tämä vastannut?
Ei ainakaan minulle.
Auringossa näkyi 29.3. pimennyksen aikana kolme pilkkua länsireunalla.
Ne kääntyvät pian kohti Maata, jolloin on odotettavissa häiriöitä
radiokeleissä.  Pilkuista ja muustakin löytyy kuvia täältä:

http://www.kaapeli.fi/~jmantyla/Apim06/Apim06.html

JM