Re: [DX] Kelit jatkuu

Moi,

raportoitko/tuliko vastaus espanjaksi vai englanniksi?

terveiset Rollosta,
ARK

Puolesta Jorma Mantyla
>Lähetetty: 4. huhtikuuta 2006 12:14
>Vastaanottaja: ari.kilponen@xxxxxxxxxx; Suomalaisten DX-lista
>Aihe: Re: [DX] Kelit jatkuu
>
>Olin myös kuulolla tänä aamuna 0250-0400.  Bandilla oli sekaisin jenkkejä ja
lattareita.  Vahvin asema tuntui olevan 600 Rebelde.
>Jenkkien signaalit olivat aika vaisuja ja lepattavia.  Mitään uutta ja
yllättävää joukossa ei tuntunut olevan.  Ainoa idattu ja raporttikelpoinen oli
1640 dominikaani, onko tämä vastannut?
>Ei ainakaan minulle.
>Auringossa näkyi 29.3. pimennyksen aikana kolme pilkkua länsireunalla.
>Ne kääntyvät pian kohti Maata, jolloin on odotettavissa häiriöitä
radiokeleissä.  Pilkuista ja muustakin löytyy kuvia täältä: