Re: [DX] Vielà akkukÃyttÃasiaa ja jÃnnitevaihteluita

Re: [DX] Vielà akkukÃyttÃasiaa ja jÃnnitevaihteluita

Mane,

niin milloin tappelit? Jos tapahtui viimeisen parin-kolmen vuoden aikana,
aivan varmasti on ongelmia, jos olet yrittänyt asentaa jotain senaikaista tai
tämän päivän (esim.) multimedialaitetta.  Mikkisoftahan ei ole tukenut W98:a
enää moneen vuoteen. Laite- ja osakomponenttivalmistajat tekevät kyllä ajurit
W98:llekin, mutta todennäköisesti ne on tehty ns. maanantaina, ja vähän
hutaisten vasemmalla kädellä - ainahan voi vedota siihen, ettei W98:ia enää
tueta valmistajankaan toimesta, ja W98-pohjainen laitekanta kotikäytössä on
vähäistä.

Tietokoneessa pitäisi käyttää aina (tarkoitan Win-ympäristöä) saman aikakauden
käyttöjärjestelmää ja osakomponentteja. Tänä päivänä on ongelmien kerjäämistä
käyttää nykyaikaisessa KOTIkoneessa Win98:ia tai WME:tä, jopa W2K voi olla (on)
ongelmallinen. Pelkkä hyötykäyttö on eri asia.

Tuli taas off-topicia, koettakaa kestää... :)

73's,
ARK

com>