Re: [DX] MW-jenkkejä Helsingissä!

Se CPN:n uskonnollinen ohjelma on nimeltään 'Pare de Sufrir'. Sen kotisivut löytyvät osoitteesta:
http://www.paredesufrir.com.pe/
CPN lähettää sitä joka yö 0300-0900 UTC.
Tänään JOIF alkoi kuulua jo 1520 SKA. Mitään erinomaista japsikelia ei silti tullut. Mutta oli kuitenkin enne tulevasta. Ja kun lisäksi A=1 ja K=1, niin tästä yhtälöstä suurella todennäköisyydellä seuraa jenkkikelit yöllä/aamulla.

73 de PUL