Re: [DX] Hamit ovat edistyksellisiä #IRC- kanava?

Re: [DX] Hamit ovat edistyksellisiä #IRC- kanava?

JKZ puhuu asiaa. Elektroniset uutispalvelut on DX-puolella olleet
olemassa yli 10 vuotta (HCDX perustettu 1995), tämä lista 1997 (?),
Online lokikin jo 2001 ja muitakin on runsaasti. Kannattaisi tosiaan
tutkia ennenkuin hutkia.

Radioasemien ohjelmien yhteiskunnallinen tulkinta? Ainakin minä olen
tämän kyllä missannut. DX-puolella nuo asiat ei mielestäni ole kovin
vahvoja. Sen sijaan esim. kulttuurien tietämys, kielien tunnistus,
jonkin verran tekniikka, radioaaltojen eteneminen yms. tuntuu olevan
hallinnassa.

En muista koska IRC:ta harrastettiin... 90-luvun puoliväli on hyvä arvio.

73!

Risto