Re: [DX] Kuullut Asemat Palsta ilmestyy RM 1/2007

Re: [DX] Kuullut Asemat Palsta ilmestyy RM 1/2007

tästähän on jo selvät säännöt jo aikaisemmin, perustuu että asemat on kuunneltu
ko. taajuudelta. Tulee jo esille silloin kuin samaa ohjelmaa kuuluu useammilla
taajuuksilla.  Kieltämättä eri spektrien seuraaminen antaa lisämaustetta
harrastukseen. Onhan se mielenkiintoista miettiä mikä asema mahtaa lähettää
esim. 1560,0651 kHz:llä. Varsinkin me, joilla ei ole mahdollisuus näihin
spektreihin, mutta jotka toisaalta omistavat huippuviriteltyjä vastaanottimia
nämä havainnot auttavat löytämään uusia asemia.

POS