Re: [DX] Radioista höpinää

Moi

Kokeileppas kuunnella MW sinkkuja PC'n kautta Spectranilla.
Siinä säädettävä kaistanleveys, kaistanpäästö, kaistansuodatus,
kohinanvaimennusta... selkeytti FT840'sen sinkkua uskomattomasti.Vain
Notch puuttuu mutta joissain olosuhteissa sen voi korvata tuolla
kaistansuodatuksella. "Skirtit" on mielestäni jyrkät. Jopa  2 kHz AM
aivan erinomaista ja auttaa häiriöisillä jaksoilla. Eli toimii pitkälti
kuin FL2.

73 Pena
PJS