Re: [DX] Radio Finlandin SW-lähetykset

Hei!

Ismo Kauppi wrote:
> Meillä olisi ollut mahdollisuus haastatella Mikael Jungeria viime syksynä
> RM:ään näistä asioista ja "haastaa" hänet. Olin jo sopinut asiasta hänen
> kanssaan, mutta sitten toimituskunnasta ei valittavasti löytynyt
> haastattelun tekijää. Itse ilmoitin jo alunperin, että voin järkätä
> haastattelun, mutta kirjallinen ulosantini ei riitä artikkeliin. Sääli, että
> sloti jäi käyttämättä, sillä vaikkemme olisi voineetkaan sillä vaikuttaa
> mihinkään, olimme kuulleet varmaan jo hänen ensimietteet aiheesta.
Järjestit meille tosiaan ainutlaatuisen tilaisuuden haastatella itse
toimitusjohtajaa, ja on noloa, että missasimme sen. Pohdimme hallituksen
listalla sopivia kysymyksiä ja muutama aika hyvä ehdotuskin saatiin.
Sorvasimme kuitenkin niitä liian pitkään, niin että YLE pääsi
yllättämään meidät. Sen jälkeen ei ollut enää mieltä esittää kysymyksiä
jo tehdyistä päätöksistä.

Pahoittelen tapahtunutta (tai paremminkin tapahtumatonta), koska
Radiomaailman vt. päätoimittajana minun kai olisi pitänyt koordinoida
haastattelun tekemistä paremmin. Tässä jälleen osoitus siitä, että
lehdelle olisi syytä saada varsinainen päätoimittaja.

73

HAA