[DX] Maailmanmussiikkia ja pyhä lehma....

[DX] Maailmanmussiikkia ja pyhä lehma....

Moi vielä,
Niin tuo WMR lähetti ainakin minulle useampiakin verifioivia e-maileja, kun olin "OnLine" raportoinnissa aseman suuntaan, silloin kun lähetteli. Painettuja QSLiä on luvattu tälle syksyllekin, viime syksylle jne.... Ototellaan..... (Sehän on pisteasemakin....)

St.Helena. Niin Anker on tainut olla aktiivinen myös tuon aseman suhteen, mutta tuota verifiointistatusta en oikein tiedä.... Olisin kuvitellut, että asema halusi IRCt itselleen ja näitä "sivusta verifioivia" vahän ihmettelen... Käytännössä DSWCI:lla ei ollut ohjelmapätkää mukana ja lieneekö referenssejäkään, joten miten verifiointi tapahtunee...???

Mutta minulle totta kai ok, näin tämän infon jo aiemmimnkin DSWCI:n sivuilla.... RSt.Helenan sivuja en jaksa nytkään tarkastella....

73' AHE