Re: [DX] Kelitilanne

Hei!

Olin pitkästä viime yönä kuulolla TreDXK:n kuuntelukämpällä. Paikka on hyvä mm. häiriötasoltaan, joskaan antennit eivät nyt ole aivan parhaassa vireessä.

Yöllä tarjonta oli tikkuista YV-CA -sekamelskaa ilman viime tammikuun (kuuntelukämppäreissun) tapaisia vahvoja signaaleja.

LSR 0745 toi luureihin melko häilyviä NA-signaaleja noin tunniksi bandin yläpäähän. "Parhaiten" ja pisimpään tulivat 1540:n ohella vancouverilaiset 1410 ja 1470, vaikka ko. suuntaan ei saa lankaa (Näsijärvi on ihan rannassa...). BC-asemat kuuluivatkin tuhdeimmin 284-suunnan piuhalla...

t. Juha