Re: [DX] Kysymys minidisc-levyistÃ

Juu, kiitos vaan kaikille vastanneille! 74-minuuttisia md-levyjä ei näytä enää
olevan missään tarjolla, joten voin siis huoletta ostaa 80-minuuttisia. (hitsi:
yhdessä oululaisella marketissa oli eilen poistotarjouksessa 5-pack hintaan
5,90 eur).

Taustalla oli tietysti huoli siitä, että tulevat lukemattomat FFF-tasoiset
asemanauhoitukset (havaittavissa lievää optimismia ?) häipyvät epäsopivuuden
takia
yhtäkkiä... :)

73's,
ARK