From: "Kimmo Vuorela" <kvuorel2@xxxxxxxxxx>
To: <ari.kilponen@xxxxxxxxxx>; "Suomalaisten DX-lista" <dx@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Friday, January 05, 2007 12:50 PM
Subject: Re: [DX] Kysymys minidisc-levyistä

Halpoja kyllä olivat jos 6? olisit saanut, ite maksoin 14.90?/5kpl
Gigantissa.
Pari vuotta sitten, kun ostin AKAIN HuutoNetistä niin sain mukana 40 kpl
diskejä ja ne olivat kertaalleen äänitettyjä.
Nyt ne on moneen kertaan nauhotettuja joten vaara on olemassa, että joku
kaunis auringon nousu diskille ei tallennukkaan!

KIV