Re: [DX] Kysymys minidisc-levyistä

Käytän samaa systeemiä kuin Jormakin, ts. diskettien numerointia. Juokseva numerointi on edennyt 125:een.
80 -minuuttisten kanssa ei ole ollut mitään vaikeuksia. Helsingin City-Anttilassa, josta yleensä olen MD:t ostanut, olivat loppu, kun siellä ennen joulua kävin katsastamassa. Sitä ennenkin olivat tämän vuoden aikana enää melko satunnaisesti valikoimassa. Odottelenkin nyt varaston alennusloppuunmyyntiä ;-)

73 de PUL