Re: [DX] DX Lukemisto, Vol 49, Aihe 10: Haamu-QSL

Re: [DX] DX Lukemisto, Vol 49, Aihe 10: Haamu-QSL

Olisiko Tiibetin radioon tullut joku uusi tavallistakin ahkerampi työntekijä...

Sain minäkin viime viikolla sieltä kortin. Puoli kuorta oli peitetty tosihienoilla lintupostimerkeillä ja minähän ajattelin että nytpä ne ovat pistäneet uuden vuoden kortin tulemaan. Vaan ei, täsmälleen samanlainen QSL, kuin sain joskus viime kesänä. Ihmeiden aika ei ole ohi.

Jyri

PS. Noiden englanninkieliset ohjelmat ovat ihan jänniä, joukossa on turisteille suunnattuja mainoksiakin Lhasan palveluista. Ottaa kyllä aikansa totuttaa korvat kiinalaistyyliseen englannin ääntämykseen...