Re: [DX] Jenkkejà ItiksessÃ

Täällä Simossa tsekkasin bandin vasta 04 UTC: useita jenkkitaajuuksia auki,
mutta myös lattareita. Asemia Kanadan saarilta (590 VOCM ns. tappi pohjassa,
S4) ihan länsirannikolle asti (1000 KOMO), mutta ei mitään erikoista. Asemat
hävisivät aika pian auringon noustua. Hyvä niin, koska piti lähteä taas luentoa
kuuntelemaan Rovaniemelle, hi!

73's,
ARK

saanut kunnon audiota aikaiseksi muista kuin 1130 WBBR ja 1510, joka jäi
idaamatta.

>Yksi ongelma minulla on rikkoontunut roottori, jonka vuoksi en saa käännettyä
antennia optimaaliseen suuntaan. Se jäi tosin osoittamaan itärannikolle, joten
NY/MA asemien pitäisi tulla kunnolla. Olen ollut kuulolla ma-ti-ke 02-05 UTC ja
joka päivä sama ongelma: Sinkut eivät nousseet riittävän vahvoiksi sen enempää
NA, CA kuin SA suunnastakaan. Pitänee tarkistaa liitokset, jos kerran muilla on
ollut luettavia sinkkuja.

>Iltapäiviksi en valitettavasti ole ehtinyt radion ääreen ollenkaan ja illalla
eurooppalaisten puristuksessa aasiasta olen kuullut vain megamyllyjä.