[DX] TX2:lla lattareita

Hei!

TX2-pedition jatkuu vahvuudella yksi. Su-ma -yönä asemia kuului 2320 herätyksestä koko ajan 0820 UT asti. Sinkut olivat yhä feidaavia ja alue Argentiinasta muutamaan jenkkiin, uutena mukaan rynni välillä HJ. Viimeisenä kuului Vision 1330, siis luettavasti klo 11 SKA jälkeen!

Ma-ti -yö on alkanut jo tutulla YV-PR -painotuksella. Ainakin alkuun hiukan heikommin, Norjan K näyttääkin pompanneen 4:een.

Aamulla ohjelmassa on semmari Vaasassa, joten kuulostelu jää nyt vähemmälle ja auringonnousu nollille.

73 JVH,
Tjärlax, Närpes

PS: Tarkistetut antennilukemat:
273 ast 730 m