[DX] WRH 2008

Tervehdys,

Werho on nyt saatu maahan, hain ne eilen illalla huolintaliikkeestä. Opus
näyttää päällisin puolin tutulta, sivuja on nyt 674. Ja kuten SDXL:n
jäsenet ovat jäsenmaksulapuista huomanneet, voimme tarjota kirjan nyt kaksi
euroa viimevuotista halvemmalla.

Jäsenmaksun yhteydessä tilanneille kirjat postitetaan to 27.12.

Minulla on erä kirjoja työpaikallani Helsingin keskustassa.
Jäsenmaksuhinnan 31,10 maksaneille voimme tarjota kirjan noutaville viiden
euron palautuksen, koska postikulut säästyvät. Ja muuten noutohinta on 26
euroa. Olen töissä tänään sekä huomenna 21.12 ja myös 27.12 ja 28.12. Jos
olet maksanut kirjan jäsenmaksun yhteydessä ja haluat noutaa sen ensi
viikolla, ilmoita tästä heti, jotta tiedämme olla postittamatta kirjaa.

Yhteystiedot: risto.vahakainu@xxxxxxxxxxx, 050-529 2909.

joulterveisin

RV

--