Re: [DX] wrth 2008

Tervehdys,

olen itsekin ihmetellyt, miten aikaisin kirja on nyt ollut saatavilla esim.
Keski-Euroopassa. Karin ehdottama maksujen aikaistaminen ei valitettavasti
olisi vaikuttanut meillä pätkääkään ainakaan tänä vuonna, sillä kirjat
saapuivat lentorahtiterminaaliin tiistaina 18.12., josta ne keskiviikkona
kävin hakemassa. DX-Tarvikepalvelu on nyt maahantuoja Liittomme tarpeen
sekä eräiden yhteistyökumppaneiden osalta, sillä Jyrki Talvitien firma
Tietoteos on lopettelemassa toimintaansa ja luopui myös tästä operaatiosta
nyt.

Sitä en osaa sanoa, miksi kirjat tulivat näin hitaasti meille. Ei luulisi,
että julkaisija mitenkään haluaisi asiassa viivytellä. Täytyypä yrittää
pistää asia muistiin ensi vuotta ajatellen.

Pieni ongelma DXTP:n jakelussa on se, että postittaja HPE asustaa
maaseudulla (Noormarkun Lassilassa), jonne rahtitoimituksetkin ovat aika
hitaita. Tänä vuonna (kuten silloin tällöin aikaisemminkin) hoidimmekin
myös tämän osuuden itse, eli ajelin eilen illalla Lassilaan ja vietimme
samalla HPE:n kanssa mukavan illan. Valitettavasti nyt osuu aikatauluumme
niin monta "postitonta" päivää peräkkäin, että ensimmäinen kirjasatsi
lähtee postitse liikkeelle vasta to 27.12.

SDXL kiittää kaikkia kirjan kauttamme tilanneita, sillä näin saamme pientä
lisää toimintamme rahoitukseen.

Toivotan hyvää joulua kaikille dx-listan lukijoille.

t. RV

--
Risto Vähäkainu
tietotekniikka-asiantuntija