Re: [DX] SDXL:n kannanotto YLE 558 puolesta?

Re: [DX] SDXL:n kannanotto YLE 558 puolesta?

> Se että ehdotus tyrmätään toteamalla, ettei LiHasta löydy aktiviteettia
> asian hoitamiseen ja käsketään tehdä homma itse, on aika pelottavaa. Kun

Kirjoitin henkilökohtaisen näkemykseni, enkä sinänsä tyrmännyt ehdotusta,
vaan totesin, että ilmeisesti hallitus ei ole asiassa mitään tekemässä,
koska asiasta ei ole hallituksen listalla ole ollut. Sanoin, että itse en
tätä tee. Enkä ole käskenyt kenenkään tehdä mitään, vaan pyysin!

> sitten vielä todetaan että ainahan Liiton onnettoman johdon voi vaihtaa,

Tämä oli Karin lausuma. Omat kommenttini tähän ovat edellisessä viestissäni.

> niin miettiä vain sopii, kuinka moni mahdollisesti ihan oikeasti
> asioihin vaikuttamisesta kiinnostunut enää moisten kommenttien jälkeen
> edes haluaa mukaan SDXL:ään vaikuttamaan? Kovasti homma vaikuttaa
> epätoivoiselta kivireen vetämiseltä näiden viestien perusteella.

Kyllähän se aikamoista kivireen vetoa on ollut, joskus epätoivoisen
tuntuistakin eikä ihme, kun jäsenmäärä on nyt laskenut yhtäjaksoisesti jo
noin 25 vuoden ajan. Monenlaisia ideoita tilanteen muuttamiseksi on vuosien
mittaan tullut niin sisältä kuin ulkoa, mutta eipä ole toimivaa ratkaisua
löytynyt. Eli se ns. viisasten kivi on edelleen kateissa.

Kaikesta huolimatta hyvää uutta DX-vuotta!

RV
--
Risto Vähäkainu
tietotekniikka-asiantuntija